Nu var denna dag och kväll över. Bjudningen var hur trevlig som helst. Maten var uppskattad av alla :-)
Taz fick fina presenter och blommor. Så han är hur nöjd som helst.
Nu sitter vi och tar det lite lugnt innan det är sängdax. Vi har en utslagen Tigiz som har slocknat i soffan. det har ju varit mycket folk som han har busat med idag.
Måste berätta, nu när vi blir en familjemedlem till så behöver vi större bil. Min lilla Peugeot räcker inte riktigt till. Barnvagnen får inte plats i bagageutrymmet och det blir trångt i baksätet för den som ska sitta där. Så vi beslöt oss för ett tag sen att köpa syrrans Mazda, en årsmodell -06. Hon har nämligen köpt en ny som kommer nu i veckan. Så idag fick vi Mazdan och hon kör med Peugeotn tills hennes kommer. Sen lämnas den in som inbytesbil.
Så himla kul med "ny" bil :-)
God natt.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar