"Så här såg det ut en liten bit utanför Tomelilla idag!"
Tittade på nyheterna och det snöar i delar av Skåne. Helt sjukt. Det brukar aldrig snöa i Skåne i oktober!! Hoppas i alla fall att det blir en vit vinter för oss här nere i söder i år.
Kanske dax att byta däck på bilen....
Idag kom Eva och Omar på besök, så trevligt. Vi åt middag tillsammans och kollade på film. Vi träffas tyvärr inte så ofta så det är alltid lika kul när vi ses :-)
Tigiz njöt i fulla drag, han hade någon att leka med hahaha...
Nu ligger Tigiz och jag i soffan och slappar.
Taz slutar jobba kl. 01. Så himla trist men vad gör man!?
Man ska ju inte äta sent egentligen men idag blir det varma mackor när han kommer hem :-) Jag har ju inget emot att äta hahaha.... :-)
Nä nu ska jag fortsätta slappa......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar