Taz går på utbildning på jobb så det är bara Tigiz och jag hemma om dagarna.
Idag har det varit en slappedag, vi har legat på vars en sida av soffan :-)
När Taz kom hem åkte vi iväg och handlade. När vi går där i affären så ser jag att dom har börjat sälja julmust och pepparkakaor. Jag kunde inte låta bli att köpa det, det är ju så himla gott.
Åh vad jag längtar till julen nu :-)
Nu blir det lite tv-tittande innan det är läggdags.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar