tisdag, september 28, 2010

Hur glad kan man bli?

På måndag börjar jag på mitt nygamla jobb igen! Fick ett vikariat fram till den 31 januari nästa år. Kommer jobba måndag-fredag 7-16, helt perfekt för mig! Jag är så himla glad så jag nästan spricker!!

1 kommentar:

Tess sa...

NICE!!!