Oj vad jag är dålig på att uppdatera bloggen. Jag känner att jag har ont om tid att skriva och sen har det inte hänt så mycket mer än att vi jobbar och lilleman är på dagis. På kvällarna blir det en massa bus.
Tyvärr så verkar det som att hela familjen håller på att bli dåliga. Lilleman är dålig i magen och likaså maken och jag är sjukt trött och har ont i kroppen. Hoppas på att detta är övergående och att vi slipper bli sjuka!
Nu ska jag inta ryggläge i soffan en stund sen blir det nog sängen för min del...
God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar