Det har varit så skönt ett tag när det inte har snöat och så vaknar man imorse och ser att det är snötäckta gator! Blir man lite smått irriterad då eller!?
Jag är så trött på denna vintern nu och vill ha
vår och en massa sol!!
Då är det en dag kvar att jobba och sen är det helg, en efterlängtad helg med mycket vila och mys med familjen.
Men först ska vi på
bröllop på lördag, det är min kära arbetskollega som gifter sig.
Sen åker julen ut också och det längtar jag efter. Jag tycker om julen men nu är den över för denna gången och jag välkomnar våren med glädje!
På återseende.......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar