måndag, januari 17, 2011

Dr. Oetker

Jag är med och tävlar om att bli testpilot för Dr. Oetker och att testa deras nya Pizza Tradizionale. Vill ni också vara med och tävla hittar ni mer info här: http://smartsontestpilot.se/tradizionale/bli-testpilot/

Inga kommentarer: