Det var en lugn helg som gick med kalas på lördagen och en massa vilande och mys på söndagen.
Dessvärre så hade jag två stycken här hemma som inte mådde bra.
lilleman som hade feber och var snuvig som fortfarande är dålig och så
maken som halkade på jobbet förra veckan och slog i ena sidan av
ansiktet i marken vars käke hade svullnat rejält. Så det blev ett läkarbesök för hans del igår som resulterade i en akutremiss till käkkirurgen idag. Där visade det sig att han har
två sprickor i käkbenet och en tand som har gått
igenom tandköttet och orsakat inflammation. Nu är det en antibiotikakur i 10 dagar som gäller och sen väntar ett tandläkarbesök för bedömning av tanden. Stackare......
Igår hade jag semester och idag har jag vabbat för lilleman, men imorgon blir det jobb igen. Men det är ganska lugnt för jag slutar tidigt.
Ikväll är det premiär för den nya serien
Sommar i Sverige, någon som ska titta på den förrutom jag?
1 kommentar:
Usch det kryper i hela kroppen. Det måste ju gjort skitont.
Skicka en kommentar