Jag vet att jag i ett tidigare inlägg skrev att ni skulle få se vad jag har köpt för mina födelsedagspengar i helgen som gick och jag har inte glömt det utan har bara inte haft tid att fotografera det!
Kan passa på att säga att det är fler saker på väg. Det kanske inte är så märkvärdigt för er men för mig är det det och jag är så glad.
1 kommentar:
VAD är det då??????? Nyfiken är mitt mellannamn ;)
Skicka en kommentar