..... dag som denna har varit skönt, dock har skallebanken kommit på besök helt utan inbjudan igen!
Men jag har inte legat på latsidan för det utan det har tvättats lite och fixat med foto för framkallning och så har lilleman och jag hälsat på en mina vårdtagare Lisa. Liam kände sig som hemma där precis som hans mamma också gör. Vilket Lisa tycker om, hon vill att det ska vara så hemma hos henne.
Hon blev riktigt glad över vårt besök och ännu gladare blev hon när lilleman gav henne en kram.
Nu är det dags för lite sen middag, hemmalagad korv stroganoff med ris blir det. Muuummms!!!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar