skip to main |
skip to sidebar
Vår helg har varit väldigt lugn och skön.
I fredags kväll så jobbade Taz. Tigiz och jag hade en myskväll i soffan. Jag drack varm choklad och åt pepparkakor, mums.... Tittade på Idol och fick gåshud när Kevin och Anna sjöng. Temat denna vecka var svenska schlagerhits. Kevin var ju hur duktig som helst på att sjunga på svenska, starkt jobbat :-)
I lördags var vi bjudna på middag hos min mamma. Vi bakade äppelpaj och tog med oss. Så himla gott!!
Denna gråa söndag blir oxå lugn och skön. Orkar ju inte göra så mycket nu för tiden. Har haft så himla ont i ryggen och magen ett par dagar. Men nu är det bara 20 dagar kvar tills bebisen är beräknad att komma :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar