Så har vår Kronprinsessa äntligen fått sin Prins. Otroligt vackert brudpar var det som delade sin underbara dag med hela svenska folket.Inte ett öga torrt när dom sa -Ja till varandra i Storkyrkan denna underbara soliga eftermiddag lördagen 19 juni 2010.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar