söndag, juni 20, 2010

Man och hustru

Så har vår Kronprinsessa äntligen fått sin Prins. Otroligt vackert brudpar var det som delade sin underbara dag med hela svenska folket.
Inte ett öga torrt när dom sa -Ja till varandra i Storkyrkan denna underbara soliga eftermiddag lördagen 19 juni 2010.

Inga kommentarer: