Min son är så himla go´. På barnavdelningen på Ikea lekte han med två andra barn, en flicka och en pojke som var något äldre än han och mitt i leken så sträcker Liam ut armarna och kramar först pojken och sen flickan. Jag kunde inte mer än säga -
naaaww. Det var ju så gulligt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar