måndag, juni 28, 2010

Min goa´ son

Min son är så himla go´. På barnavdelningen på Ikea lekte han med två andra barn, en flicka och en pojke som var något äldre än han och mitt i leken så sträcker Liam ut armarna och kramar först pojken och sen flickan. Jag kunde inte mer än säga -naaaww. Det var ju så gulligt!

Inga kommentarer: