Nu var det ett tag sen jag skrev och det har inte hänt så mycket faktiskt.
Jag har jobbat lite i veckan som gått och Taz har börjat på sitt nya jobb och verkar trivas bra. Liam är förkyld så här mitt i sommaren. Han är jätte duktig, när han går utan blöja här hemma så säger han till när han behöver kissa och gör det på pottan! Liten börjar bli stor.
Vi har firat midsommar tillsammans med mina systrar, vår mamma och Patrick min systerson och vilket strålande väder vi hade, riktigt härligt.
Nu har nog sommaren kommit för att stanna!
För att underlätta vår vardag både tidsmässigt och ekonomiskt så har jag börjat skriva veckomatsedlar. Så har ni någon god rätt som ni delar med er så tar jag gärna emot det.
På återseende
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar