onsdag, juni 16, 2010

Stolta föräldrar....

.... det är vad vi är. Liam sa flera gånger -issa issa och så sprang till toaletten och för första gången kissade han på pottan! Han var så stolt och glad efteråt. Vår lille kille börjar bli en stor kille.

Inga kommentarer: