måndag, juni 14, 2010

Ny dagisplats

Nu har Liam fått en dagisplats i Staffanstorp och det är så skönt. Det förra ligger i Hjärup och dit kommer man bara med bil och cykel från Staffanstorp. Dessutom är det en bra bit att cykla och det hade varit omöjligt att göra det på vintern. Nu kan även min kära mamma som inte har körkort hämta han om det skulle behövas för till Staffanstorp går det buss från Malmö. Vilken lättnad detta är. På tal om annat så skiner solen idag och det hoppas vi att den gör hela dagen! Mina tankar är hos min kusins flickvän och hennes familj, hennes bror omkom i en tragisk olycka i Trelleborg. Oavsett hur det har gått till så är det fruktansvärt när så unga människor mister livet. Artiklen om olyckan hittar ni här Vila i frid du unga påg som miste livet allt för tidigt

Inga kommentarer: