Nu undrar jag om vi får någon mer sommar i år!? Regn och
rusk förknippar jag med höst och det är just så vädret är för tillfället. Men det är väl bara att vänta och se om värmen kommer.
Igår var det full storm och det var svårt att gå ordentligt och ännu svårare för lille
Liam. Hade jag inte
hållt i han så hade han nog blåst iväg med blåsten!
På tal om
Liam så fick han ett jättefint set med regnkläder och gummistövlar av sin moster igår. Så nu kan han gå ut i regnet och plaska hur mycket han vill!
Idag ska
Liam och jag en tur till
Ikea, läs mitt andra hem! Jag kan gå på
Ikea i flera timmar och bara titta på sake
r och ta det lugnt, lite terapi kanske?!
Sen blir det till att måla klart i köket. Resten av lägenheten ska också fräschas upp men det tar vi lite efter hand som vi har tid.
Som ni ser så är bloggen ganska tom på bilder, jag hittar nämligen inte min kabel till kameran! Så ni får stå ut och läsa bloggen bildlös så länge.
Tjingeling
1 kommentar:
Kära lilla älskling det var inte meningen att "gömma" din sladd till kameran, har inte äns tänkt en tanke på kameran, men om jag glömmer att lägga fram den till dig så finns den i min stora svarta väska.
Skicka en kommentar