fredag, juni 24, 2011

Har haft en ....

trevlig och lugn midsommar med familjen.
Vi började dagen med att förbereda inför middagen och sen bar det av för att köpa present till min kollegas styvson som ska ha kalas imorgon och på vägen hem plockade vi en massa prästkragar och lite annat som fick dekorera middagsbordet.
Sen kom lillemans alla favoriter hit och firade midsommar med oss, tror att han är väldigt nöjd med dagen och sover gott gör han också.


Nu blir det ryggläge i soffan och fredagsmys med maken tillsammans med film, chips, dippa och läsk.


Hoppas ni också har haft det trevligt idag!?

Inga kommentarer: