lördag, juni 18, 2011

Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en skön minisemester i Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld, rena paradiset för lilleman.
Vi bodde i stugbyn som ligger alldeles intill parken i en liten och mysig stuga med skogen som utsikt. Fågelkvitter var det man vaknade till och hur underbart är inte det!?
Vi hade lite otur med vädret igår fredag men det hindrade inte oss för att besöka parken. Man blev som ett barn på nytt kan jag säga. Liam har nu äntligen fått träffa Karlsson på taket och lillebror, Pippi och hennes pappa och så Emil och hans familj. Kan ni tänka er att Liam har lekt med Emil och hans familj!? Han var jätteduktig och håll Lina i handen i en lek om rövare. Han hade leendet upp över öronen och var så stolt över att ha träffat dom.
Dit kommer vi verkligen att åka igen, men nästa gång stannar vi lite längre.....
Bilder kommer ni få se så fort dom är klara för bloggen.

Inga kommentarer: