... så här mitt i natten är egentligen lite tokigt men va fassen!
Jag har jobbat ikväll och trots att min bästa kollega är sjuk så klarade jag det galant. Men du måste skynda dig att bli frisk för jag klarar inte mig hur länge som helst! Skämt å sido, krya på dig vännen du är saknad!
Imorgon eller ja idag så blir det en lång dag för stackars mig, jag ska vara med på teammötet som hålls varje tisdag med sjuksköterskorna samt rehabpersonalen sen är det jobb som väntar, men det får gå an det också.
Men ni får gärna tycka liiite synd om mig....
Avslutar med att sända mina varmaste kramar till en go´ kollega som har drabbats av den sjukdom en kvinna fruktar mest - Bröstcancer! Vi tänker på dig ska du veta, kämpa på, du fixar det här vännen!
Kram och god natt kära läsare......
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar