Sommaren är äntligen här och vi njuter till fullo. Sitter och tittar på nyhetsmorgon och njuter av fågelkvittret utanför. Underbar morgon helt enkelt!
Nu när jag jobbar kväll så är vi lediga ett par dagar på raken och det är så underbart, speciellt på sommaren, man kan njuta av morgonen och ha en hel dag framför sig med nästan inga måsten...!
Igår blev det en dag hos pappa i kollan. Liam och Tigiz njöt till tusen av vädret och att kunna springa fritt. Önskar att vi bodde i hus eller hade en stuga att rymma iväg till.....
Idag väntar en dag med andra halvan av familjen, lilleman och jag ska till Smygehuk med mamma och systrarna! Käre maken ska ut och dyka så han får inte följa med.
Dags att göra sig iordning så slipper man stressa och slåss om badrummet..... *blink*
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar