Idag är det näst sista kvällen att jobba sen väntar fem härliga dagars ledighet!!
Jag har som vanligt varit uppe med tuppen och hunnit att äta frukost och fixa middag till ikväll. Flitiga Linda säger jag.
Solens strålar värmer även idag och det är ju underbart. Synd bara att man inte kan ligga på stranden hela dagen istället....!! Hoppas det består till helgen för då intar vi stranden så lilleman får bada lite.
Snart ska maken och jag bege oss till stan och shoppa lite och njuta av lugnet innan lilleman hämtas hem. Saknar han så om kvällarna.....
På återseende...!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar