... kära läsare. Solen skiner och min förkylning verkar äntligen ha gett med sig. Så imorgon är det jobb igen men bara imorgon för sen är jag långledig, eller egentligen inte för jag ska jobba på mitt nygamla jobb och jag är så glad.
Nedräkningen börjar imorgon tills jag slutar på mitt nuvarande jobb och det är en sådan lättnad!
Men nu ska jag nog äta lite frukost tror jag sen ska jag fortsätta måla i vår hall. Det kommer bli så fint när det är klart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar