Idag är det fredag och jag ska jobba hela helgen! Men det är ganska ok för nu är det bara
9 arbetsdagar kvar på jobbet.
Gissa hur det känns??
Idag är jag ledig men jag ska jobba extra på mitt ny gamla jobb och det är helt underbart kul.
Jag saknar mina arbetskamrater så otroligt mycket. Jag trivs kanon med dom!
Nä nu är det dags att köra och lämna lilleman på dagis sen bär det av till jobb.
Ha en underbar dag där ute.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar