Nu har jag
sagt upp mig och jag måste meddela att det känns jättebra!
Jag har räknat ut att jag har fjorton dagar sammanlagt att jobba och det är helt okej.
Många kanske tycker att det är dumt att göra det, men jag måste verkligen tänka på mig själv också annars blir det inte bra. Jag har en familj att tänka på också och dom ska ju inte stå ut med att jag mår dåligt så nej jag har inget dåligt samvete över detta utan det är snarare en lättnad!
Ha en underbar dag alla kära
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar