onsdag, september 22, 2010

Vet ni en sak?

Nu är det endast 5 arbetsdagar kvar på jobbet! Som jag längtar till nästa torsdag. Jag kommer att gå därifrån med ett STORT leende på läpparna och med vetskapen om att aldrig behöva gå dit igen. Det ni, är en härlig känsla. Nåja, det är ju en vecka dit och det hinner ju hända lite annat innan dess. Mitt schema är fullspäckat med jobb, men en lucka finns för ett super trevligt besök av Tess på fredag, wiiieee. Mannen och lilleman ska till Helsingborg på lördag, svägerskans son har fyllt år och ska ha kalas och det missar ju jag p.g.a. jobb...... Men det kommer fler tillfällen då jag kan följa med, hoppas jag i alla fall. Vet ni en sak? Jag är så sjukt shoppingsugen!! Tänk att ha ett kort med massor med pengar på som man bara kan spendera hur som helst utan att behöva ha dåligt samvete efteråt, hade väl varit något eller!? Har tänkt på en sak och det är dåligt med bilder på bloggen för tillfället och det beror på att laddaren till kameran har varit ute på vift men den har hittat hem igen, så nu kan jag äntligen fota igen. Men det tar vi en annan dag. Om 45 minuter så är det dags för mitt favoritprogram, Hell´s Kitchen. Undrar om man verkligen hade haft nerverna att delta i det programmet? Men först får jag nog väcka mannen som har somnat på soffan, kanske lite taskigt men han kan ju lägga sig i sängen istället. Nu tackar jag för mig för ikväll, god natt kära läsare.

Inga kommentarer: