fredag, september 03, 2010

Härliga fredag

Nja kanske lite i alla fall. Jag är fortfarande dunderförkyld och undrar när det ska ge med sig Men jag känner mig i alla fall lite bättre och det är ju helt klart positivt. Men vad ska man hitta på idag då? Jag känner för att vara lite kreativ men vet inte riktigt vad jag ska hitta på..... Underhålla Liam får jag i alla fall göra för han är hemma från dagis idag eftersom jag egentligen har en ledig dag. Han är en riktig liten huligan här hemma, var får han all energi ifrån?? Jag har även en efterlysning, det är så att min laddare till batteriet i vår kamera är puts borta! Jag hittar inte någonstans så jag börjar undra om vi har hustomtar här för inte kan en sak bara försvinna så där!? Nu är det i alla fall dax att göra sig lite iordning, på återseende......

Inga kommentarer: