... faktiskt bara
6 dagar kvar att jobba innan jag slutar och aldrig någonsin har jag sett så mycket fram emot att sluta på ett jobb! Så låt dessa dagar gå snabbt!
Idag är jag så trött att jag skulle kunna stå upp och sova. Jag förstår inte varför!? Jag har ändå sovit bra de senaste nätterna, somnat tidigt men ändå är jag trött. Det går förhoppningsvis över snart.
Helgen som kommer ska jag jobba extra på mitt ny gamla jobb och det ser jag fram emot.
Vet ni vad det bästa är? Jag känner mig så varmt välkommen när jag kommer dit, precis som det ska vara.
Nä, nu ska jag fortsätta titta på Ullared innan jag ska lägga mig.
Sov gott kära läsare........
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar