lördag, juli 02, 2011

Grått och trist väder

Då var man ledig i tre dagar till, oj så härligt det är. Jag hade hoppats på vackert väder så vi kunde besöka stranden men tji fick jag!! Vaknar till världens ösregn och hela dagen har det varit grått och trist och nu åskar det också...!!
Men var gör egentligen det när man har haft en hel eftermiddag med goa´ Tess och Henrik!? Först Bauhaus och sen Ikea, kan inte bli bättre! Men attans vad mycket folk där var på Ikea!! Varför hittar alla hit dit så fort det är dåligt väder!? Men trevligt hade vi i alla fall.

Imorgon bär det av till Helsingborg till Ruth och Göran på middag, även det ska bli trevligt. Övriga familjen ska också dit.
Nu blir det lördagsmys med la familia....

Inga kommentarer: