tisdag, augusti 16, 2011

3 ÅR

Idag är det tre år sedan som Taz och jag sa ja till varann. Tänk vad tiden springer iväg!
Under dessa tre år har vi hunnit med att bli föräldrar till en underbar kille, flyttat till en större lägenhet, gjort en massa underbara saker tillsammans.
Tre år av lycka och kärlek
Jag Älskar Dig

1 kommentar:

Tess sa...

Stort grattis på er dag! Kram