Ikväll känns det verkligen som om hösten var här. Attans vad kallt det var när jag var ute med Tigiz! Jag kan säga med handen på hjärtat att jag frös lika mycket nu som jag gjorde i vintras med all snö. Känslig!? Ja det är jag nog, men så kallt är det! Dags att ta fram varmare kläder kanske!?
Får se hur vädret blir imorgon, men dom har jag lovat sämre väder ett par dagar framåt.....
Imorgon kommer lillemans farfar på besök och stannar på middag, alltid lika trevligt att träffa han!
Snart kör maken till jobb och jag ska lägga mig hos min gullunge och nanna....
God natt!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar