... på 3 veckor och det har gått hur bra som helst! Lilleman har varit duktig med att säga ifrån när han har behövt att gå på toaletten, han är så duktig!
Vilken dag det har varit, solen skiner och det är varmt och skönt ute. Jag har njutit av min sista lediga dag innan det är dags att jobba fem kvällar.
Maken och jag har varit på Burlöv och shoppat kläder till lilleman och passade på att ta en lunchfika.
Nu ska jag mysa med familjen lite så på återseende.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar