Nattetid har han fortfarande blöja men det dröjer nog inte länge till innan han släpper den då också.
Kan inte förstå att han är så stor nu....! Herregud, var tar tiden vägen egentligen!?
Just det, idag kissade han för första gången ute i buskarna, vi var ju i Pildammsparken och där fanns ingen toalett tillräckligt nära, men han klarade det galant.
När du låg där inne i min mage så var tanken på att
du en dag skulle bli en stor pojke långt borta.
Du värmer mitt hjärta varje dag med dina söta
leende, dina varma och underbara
ord
Jag älskar dig mamma.
Mamma älskar dig också gubben
Du är det bästa som har hänt både
mig och din pappa.
I Love You
I Love You
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar