.... är över och trevlig har den varit!
Det var Bonnamarknad i byn med tivoli och gissa vem som inte kunde slita sig därifrån? Nu tror ni säkert att det är jag, men nej där har ni fel. Det var min supergoa´ son, han bara älskar att åka karuseller. Brås lite på sin mor när hon var yngre, idag fixar jag tyvärr inte karuseller eller jo om dom snurrar och håller sig på marknivå så går det bra, men så fort dom går upp i luften fixar jag inte det!
Vädret var kanon även om det blåste och var lite kyligt, men solen sken i alla fall och det var huvudsaken.
Både min goa´mamma och min kära kollega var här igår och var på marknaden med oss, mycket trevligt var det så Tack för att ni kom.
Idag var lilleman och jag där en runda, mamma och sonmys, hur mysigt som helst.
Söndag idag och lite ångest för nu är det ju bara två lediga dagar till innan det är dags för jobb igen. MEN på torsdag är det semester för då är det fotboll som gäller!!! MFF-HIF!! Då hejar vi på die blåe!!
Önskar er en fortsatt trevlig kväll. Kram och god natt....
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar