Så äntligen är det fyra hela dagars ledighet!! Eller nja, inte riktigt för det är full rulle ändå tycker jag,
men det mesta är faktiskt riktigt kul och jag ser fram emot det.
Imorgon är det picnic på dagis och lilleman har önskar att få med sig pannkakor, päron, smörgås, kex och festis och det får det bli.
Det är även en stor dag för min älskade mamma som fyller jämt! Hon firas på lördag men vi ska dit imorgon och äta födelsedagsmiddag.
Snart är denna kvällen slut och imorgon är en annan dag......
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar