måndag, maj 07, 2012

Måndag morgon

med solsken och jag sitter i soffan och slappar, ibland är livet underbart.
Tittar på Masterchef och kan med glädje berätta att jag saknar yrket en liten gnutta. Skulle vara så roligt att återgå till det men nu är det ju några år sen sist och man är ju lite "ny" i gemet igen om jag skulle söka jobb som kock, men roligt hade det varit.

Nä får ta och se slutet sen är det nog dags att göra lite nytta.
Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer: