torsdag, maj 10, 2012

Himmelsblå

Då är dagen äntligen här när det är Skånederby på himmaplan! Ikväll hejar vi på die himmelsblå på Swedbank och jag kommer att vara där.
Hoppas bara att det inte regnar för det gör det just i skrivande stund!!

Vissa saker verkar lösa sig, kanske inte helt men lite i fall men så kommer det alltid ett bakslag och nu undrar jag varför!? Varför ska det alltid vara så? Är vissa människor ämnade att få bakslag efter ett solsken mer än andra?! Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Så kära läsare, ha en skön torsdag!

Inga kommentarer: