tisdag, maj 22, 2012

Ny vecka, igen!

Ny vecka och nya utmaningar! Ja så säger man ju och så är det kanske också, i alla fall en ny vecka.
Det är sista kvällen på jobb innan fem dagars ledighet och då ska jag klippas, äntligen, för mitt hår växer verkligen sjukt fort!! På fredag tar jag Agda - Marie i handen och sticker in till stan för lite god dricka och en massa skitprat.
Till helgen är det Eurovision Song Contest och de två semifinalerna går i veckan och då hoppas vi på Loreen och utan tvekan är hon med i lördagens final och vinner hela tävlingen!!
Japp, så ser jag det.

Sommaren tycks ha kommit och det med rasande fart!! Det slår aldrig fel, alltid slår det på med full fart så man hinner inte vänja sig vid värmen istället för att komma successivt.
Ja, man ska väl inte klaga men jag gör det när det kommer så pang bom.

Snart är det dop för lilla Prinsessan får kolla in det en stund.
Ha det gott!!

Inga kommentarer: