Här är vi fortfarande dåliga. Liam har dessutom börjat sagla en hel del så jag misstänker att det är tänder på gång också. Stackars liten som ska behöva ha allt på en gång!
Själv mår jag så där, är väldigt slut i kroppen och huvudet. Skulle kunna sova i ett helt dygn, så skönt det skulle vara.
Tigiz har åkt hem till min mamma. Det är inte så lätt att gå ut med han när vi är dåliga. Det ska kläs på en massa ytterkläder, ner med Liam i vagnen, ner med vagnen för trapporna och så ut i kylan, sen hem och uppför trapporna och av med alla kläderna. Jag är alldeles slut redan när Liam har fått på sig ytterkläderna. Så det är skönt med lite avlastning faktiskt.
Tack kära mamma.
Nu ska jag försöka sova lite innan gullungen vaknar. God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar