torsdag, februari 18, 2010

Nu så

Liam har gått ett bra tag med stöd så som att hålla oss i handen, gå längst bord och väggar men idag tog han det stora steget och släppte taget och gick alldeles själv. Det är inga låga sträckor men ändå. Snart springer han nog i full fart. Han blir så glad när han märker att han går själv och ett stort leende täcker hans ansikte. Vi är så stolta över vår gullunge!

2 kommentarer:

Faster Sanne sa...

Härligt att han börjat gå..Förstår att ni är stolta över honom:-)

Jessica sa...

Vaaaa duktig Liam är!! Ja snart blir det till springa runt och jaga honom överallt!! =)