Liam har gått ett bra tag med stöd så som att hålla oss i handen, gå längst bord och väggar men idag tog han det
stora steget och släppte taget och gick alldeles själv. Det är inga låga sträckor men ändå. Snart springer han nog i full fart.
Han blir så glad när han märker att han går själv och ett stort leende täcker hans ansikte.
Vi är så
stolta över vår gullunge!
2 kommentarer:
Härligt att han börjat gå..Förstår att ni är stolta över honom:-)
Vaaaa duktig Liam är!! Ja snart blir det till springa runt och jaga honom överallt!! =)
Skicka en kommentar