söndag, februari 14, 2010

Happy Valentine

Idag är det som alla vet Alla Hjärtans Dag.
Jag fick sovmorgon och blev väckt när frukosten var klar. En härlig start på dagen
På eftermiddagen lämnade vi Liam hos min mamma, hon och min syster passade han.
Taz hade bokat bord på Elysée och vi åt fondue, det är ju så himla gott och dessutom restaurangen så mysig!
Efter middagen åkte vi till entré för att gå på bio.
Vi såg Snabba cash. Jag hade förväntat mig lite mer spänning. Den var lite seg och inte förrän mot slutet så blev det lite action. Men jag ger den ändå godkänt!

Bild från sf.se

Inga kommentarer: