Äntligen är det
mildare väder ute och snön töar bort. Hoppas bara att detta håller i sig så att det inte blir kallare igen. För nu vill vi minsann ha vår!
Söndag idag och det innebär en lugn dag tillsammans familjen. Liam och jag ska snart baka
scones och sen väcka Taz. Han har fått sovmorgon idag, tyckte att han förtjänade det.
Tjingeling
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar