Så har vi sjukstuga här igen. Liam och jag är förkylda. Liam har varit ganska gnällig ett par dagar och nu vet vi ju varför. Jag fick ont i halsen i helgen och har varit väldigt trött och slö.
Hoppas vi snart är friska och krya igen.
Idag har vi inte gjort mycket. Liam och jag har mest myst hela dagen.
Nu kallar kudden på mig.... God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar