Här om natten drömde jag nämligen att jag vann en hel del summa pengar och det var ju inte helt fel!
Tänk om denna dröm kunde bli sann. Jag gjorde ett försök genom att köpa en trisslott, det var vinst på den men inte så stor som i drömmen. Nu blir det till att köpa nya lotter och drömma vidare om storvinsten.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar