söndag, februari 07, 2010

Shopping och melodifestivalen

Igår var det en familjedag. Vi började dagen med att ta det väldigt lugnt för att senare åka en sväng till Lund, det blev Nova Lund. Hör och häpna men jag köpte ett par byxor till mig! Det är inte varje dag jag unnar mig något utan det blir oftast att jag köper något till Liam. Ja, Liam fick ett par strumpor faktiskt med bamse på. Kunde inte hålla fingrarna helt i styr. Melodifestivalen startade igår och både Taz och jag hade en favorit som tyvärr inte gick vidare varken till Globen eller andra chansen. Nu nu säger jag på återseende.....

Inga kommentarer: