Liam och jag har varit i Malmö idag och det var nära att vi inte hade kommit hem. Det hade blåst ut en massa snö som låg i stora drivor på vägen och det gick bara att köra i 20km/h på en väg som normalt är 90km/h.
Hoppas bara att Taz kan ta sig hem från jobbet senare ikväll annars får han snällt sova i Malmö tills imorgon.
Nu ska jag leka med Liam och Tigiz så vi får upp värmen lite.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar