onsdag, februari 17, 2010

Vaccinering

Igår fick Liam andra dosen av vaccinet mot svininfluensan. Så nu har han också ett fullbordat skydd. Han var så duktigt när han fick sprutan. Lite ledsen blev han men det gick snabbt över! Idag har han mått hyfsat bra, lite kass i magen och lite gnällig men det är allt.

Inga kommentarer: