tisdag, november 09, 2010

Brrrr......

Det har blivit riktigt kallt ute och termometern visar på nollgradigt, men dock ingen snö än. Kanske dax att sätta på vinterdäcken nu!? Ja, jag har inte gjort det än, vill nog inte riktigt erkänna att det faktiskt är vintertider, även om jag älskar vintern så hatar jag att köra i snö. Med vintern kommer alla förkylningar och infuensor och jag har haft en släng av influensa men är på bättringsvägen nu och ska återgå till arbetet imorgon. Så idag ska jag passa på att vila och mysa med familjen, men jag ska också bege mig till frisören i eftermiddag och unna mig lite lyx med huvudmassage, riktigt skönt är det! Så kära läsare, ha en riktigt skön dag. // L

Inga kommentarer: