Sitter och tittar på Idol och har det skönt i värmen. För idag har det varit
kallt! Jag har varit så frusen och varit tvungen att gå i fuktiga kläder hela dagen! Inget kul jobb man har i sådana här dagar! Även om man har varma kläder på sig så hjälper det ändå inte i sånt här ruskväder!
I helgen är både mannen och jag lediga så då ska det mysas med vår gullunge och Tigiz. Jag funderar på att baka lite kanelbullar och lussekatter och stoppa i frysen. Vi har ju ett stundande kalas i december då vår
älskade son fyller år! Sen vill jag shoppa lite vilket inte är ovanligt....... Eller??
Men vi börjar med att mysa i soffan med varm choklad och pepparkakor och tar morgondagen som den kommer.
Kram på er kära läsare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar