tisdag, november 23, 2010

Fortfarande sjukstuga

Vi har fortfarande sjukstuga här hemma Jag har också börjat må dåligt och det är inget kul alls! Som tur är så är jag ledig idag och imorgon och har jag tur så hinner både lilleman och jag blir friska och krya! Nu verkar det som att kylan kommer till oss också och det väntas snö nu i veckan. Mysigt tycker jag, men bara om det får ligga kvar. Kan ni förstå att det är en månad och en dag kvar till julafton?? Jag längtar som tok även om jag jobbar på självaste aftonen. På söndag är det 1:a advent och första ljuset tänds.

Inga kommentarer: